wtorek, 12 listopada 2013

Oskara otrzymuje....

  
Trafiła do mnie nominacja. Jestem taka wzruszona, zupełnie się tego nie spodziewałam, to jeden z najszęśliwszych dni w moim życiu. Pragnę z tego miejsca podziękować wszystkim, którzy mnie wspierali, bez Was kochani nie dałabym rady. Dziękuję moim rodzicom za trud wychowania, dziękuję Bogu, wszystkim znajomym, tym którzy są współautorami mojego sukcesu. Obecuję troszczyć się o środowisko naturalne, pragnę załatać dziurę ozonową i obiecuję walczyć o pokój na świecie...hehe.
I jeszcze Skrajnej dziękuję za to, że dałam mi szansę na walkę z głodem w Afryce i ratowanie zagrożonych gatunków. Nie zawiodę Cię, Gosiu:))))

Teraz zgodnie z zasadami kroczę po czerwonym dywanie, mam na sobie wieczorową suknię, w blasku fleszy wchodzę na podium, ocieram łezkę wzruszenia i opowiadam siedem rzeczy o sobie:

1) Nienawidzę wiśni i galaretek! Wyobrażam sobie, że jak trafię do piekła, będę musiała jeść wiśniową galaretkę na wieki wieków amen.
2) Boję się horrorów! Baaardzo, nawet plakaty reklamowe tak mnie przerażają, że w nocy stopy spod kołdry nie wystawię.
3) Mam natręctwo na punkcie symetrii i tego, że wszystko musi być równo. Chodzę po domu i wyrównuję doniczki na parapecie, narzutę na kanapie, poprawiam ręczniki w łazience.
4) Jak byłam mała wyobrażałam sobie, że mam magiczny pierścień, który spełnia życzenia. Teraz jestem duża i nadal o tym marzę:)
5) Nie umiem spać nago:) Może Freud wiedziałby dlaczego?
6) Mam zdecydowanie za dużo nałogów i zdecydowanie za mało silnej woli.
7) Mam na ciele 15 blizn i 2 tatuaże.

Uff, to była ta łatwiejsza część. Teraz muszę nominować do Oskara...poniosło mnie - do VBA:) siedem blogów.

1) Nie całkiem wyluzowana Matka. http://matkawyluzuj.blogspot.com/
2) Poznaję Twoje ciężkie dzieciństwo, ale chętnie dowiem się czego o dorosłej Sylwii. http://pokruszone-dziecinstwo.piszecomysle.pl/
3) Jak wyżej. Coś o Tobie, na wesoło? http://matkojedyna.blogspot.com/
4) Na dobry początek nowego bloga. http://prezentujemojdrugiblog.blogspot.com/
5) Weteranka! Ciekawe czy jeszcze coś wymyśli:) http://usta-usta2.blogspot.com/

Możemy udawać, że to już siedem???
tak, to dobrze:)
Wasz ruch!


ZASADY:
Wrzucasz logo, dziękujesz temu, kto Cię nominował:), wymyślasz siedem rzeczy o sobie, nominujesz siedem blogów.

4 komentarze:

  1. artystyczny nieład nie przejdzie? przydałabyś się w moim domostwie...

    OdpowiedzUsuń
  2. kurde... zgadzamy się w 5 punktach , 6 (do dyskusji na priw, 7 blizn mam mnostwo i ani jednego tatuazu, bo przeraza mnie wizja siebie w wieku lat 80ciu, za to Grzes ma 5 :p)

    OdpowiedzUsuń
  3. niestety coraz częściej przechodzi. Mówię sobie :" co z tego, że te zabawki leżą na podłodze, przynajmniej leżą w równym rządku.":)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestes najlepszym antydepresantem :))))...Normalnie oplułam się....czytając...wybacz monitorku ...

      Usuń